klachten:
Met ingang van 1 januari 2017 moeten alle zorgverleners in Nederland voldoen aan eisen die in het kader van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) worden gesteld. Ook mijn praktijk voldoet aan deze eisen.
Ik neem jou en jouw hulpvraag altijd serieus. Toch kan het voorkomen dat je als cliënt van mijn praktijk een klacht hebt over de geboden zorg. Mijn voorkeur gaat er naar uit dat je deze klacht eerst met mij bespreekt. We kijken dan hoe we hier samen uit kunnen komen. Lukt dat niet dan kun je contact opnemen met de beroepsvereniging, NVPA via info@nvpa.org. De klachtenfunctionaris neemt dan contact met jou op.
Ben je over de uitkomst van deze bemiddeling niet tevreden dan kun je je wenden tot de onafhankelijke Geschillencommissie Complementaire en Alternatieve Gezondheidszorg SCAG, te bereiken via www.scag.nl of telefoonnummer: 085 98022863
Het klachtenformulier van het SCAG download je hier: Clientfolder SCAG.pdf